Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Chantal Gouwe - WaarBenJij.nu Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Chantal Gouwe - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover..

Blijf op de hoogte en volg Chantal

03 Februari 2014 | Rusland, Sint-Petersburg

Hoi allemaal!
Het is bijna zover, morgenochtend 10:00 uur zit ik lekker in het vliegtuig op weg naar Gambia. Alhoewel ik wel eerst een tussenstop heb van 6 uren in Barcelona. Ik heb mijn koffers al helemaal ingepakt en ze staan al klaar. Pff wat een klus! ik was al behoorlijk zenuwachtig, omdat ik dacht dat ik ruim over het aantal kilo's heen zou zitten. Maar dit viel gelukkig reuze mee! Wel moest ik proppen om mijn koffer ook nog dicht te krijgen, maar het is gelukt. Ik heb vanavond nog van mijn vriendinnen, opa en oma en kennissen afscheid genomen. Ik hou niet van afscheid nemen, maar vond het toch leuk om ze nog even te zien voor mijn vertrek. Gelukkig ben ik nu klaar om te vertrekken en heb ik alle spullen die ik voor mijn reis nodig had. Helemaal klaar dus. Ik ben nu wel heel zenuwachtig, want het komt nu wel ineens heel dichtbij. Ik had ook nooit verwacht dat ik dit een keer in mijn leven zou gaan doen. Ik heb er wel ontzettend veel zin in. Ik denk dat ik door de zenuwen niet veel zal slapen vannacht en mijn wekkertje staat ook op 4:30 uur. De film die we moeten maken over gambia is ook al in volle gang. Op facebook, staat het eerste gedeelte van de film al. Dus als je hem wilt zien, kun je hem op mijn facebook bekijken. Nou ik ga maar weer. Jullie zullen mij zo snel mogelijk weer horen!
Liefs,

  • 09 Februari 2014 - 17:32

    Henriëtte:

    Ha Chantal,

    ik begreep van Metsje dat jullie al volop aan het wennen zijn. De reis goed verlopen? Waar zijn jullie ondertussen beland wat huisvesting betreft? Ik hoop dat jullie voldoende internetverbinding hebben om regelmatig wat van je te laten horen via deze weg. Succes!

    Groeten,
    Henriëtte

  • 12 Februari 2014 - 10:16

    Francis Jongerius:

    Hoi Chantal,

    Hoe gaat het daar in Gambia? Ondertussen zijn jullie al een week van huis. Veel nieuwe mensen en nieuwe indrukken? Ik ben benieuwd naar jouw avonturen.
    Tot gauw.

    Groeten uit Vlissingen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Sint-Petersburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2014

Eline's Birthday

22 Mei 2014

Tripje Senegal!

22 Mei 2014

Positive Reinforcement activity days

22 Mei 2014

Visite in Gambia!

22 Mei 2014

Een weekje strand.
Chantal

Actief sinds 21 Nov. 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 14000

Voorgaande reizen:

21 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: